Inauguració curs Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió

Master_5_10-1-de-1-3
Lliçó inaugural del nou curs acadèmic de la FDET

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

El passat 4 d’octubre es va inaugurar de manera oficial el present curs del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió i el Curs Expert en Comptabilitat de Gestió de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

L’acte inaugural va anar a càrrec de la degana de la FDET Maria José Puyalto i el director del Màster José Luis Gallizo. Tots dos van destacar la qualitat del Màster i la gran importància que té per la FDET impartir un estudis d’aquest nivell.

Després de l’acte inaugural, el coordinador del Màster Xavier Sabi va ser l’encarregat de presentar la conferència inaugural del Master que va anar a càrrec de David Ollé, controller Wolters Kluwer Tax & Acoouting Espanya i vicepresident de l’Associació Espanyola de Controllers.

Amb el títol  El Controller del Segle XXI, Ollé va explicar als alumnes quines són les funcions i el paper que juga un controller en el context social i econòmic del segle XXI.