I Fòrum de la Inversió a la FDE

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia ha acollit avui 2 de maig la primera ponència del  cicle Fòrum de la Inversió organitzat per Fòrum Empresa i que compta amb la col·laboració de la Facultat de Dret i Economia de la UdL. Una iniciativa que naix davant la creixent incertesa que presenta l’actual situació econòmica en el context estatal i internacional.

La degana de la FDE Maria José Puyalto ha estat l’encarregada d’inaugurar aquest Fòrum de la Inversió conjuntament amb el vicerector de planificació i empresa de la UdL Ferran Badia. La degana ha donat el tret de sortida a aquesta primera jornada del Fòrum acompanyada del director de l’entitat organitzadora Fòrum Empresa, Jordi Carbonell. Tot seguit ha estat el torn de Alberto Vidal, subdirector general de negoci i de gestió de Qrenta. Vidal durant la seva exposició ha presentat als assistents quina és la situació econòmica actual de l’entorn que ens envolta.

Després de conèixer quin és l’estat de la situació econòmica actual, Guillem Junyent, gestor de patrimonis de Qrenta, ha fet balanç del passat any i ha parlat sobre els indicadors econòmics del present any i cap a on pot desembocar la canviant situació actual de l’economia estatal i mundial.

Com a cloenda de les dos ponències s’ha obert un torn de preguntes perquè el públic assistent pogués preguntar als conferenciants aquells dubtes que els havia suscitat les ponències.