Final Lliga Debat UdL 2017

Veure més fotos i descarregar-les aquí: AQUÍ

El dia 10 de març es va celebrar a la Sala de Juntes de la  Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida la final de la present edició de la Lliga de Debat de la UdL. La Lliga de Debat de la UdL consisteix en un enfrontament dialèctic entre equips formats per estudiants sobre un tema polèmic de plena actualitat. En aquesta edició, el tema de debat va serCal que el poder públic controli els mitjans de comunicació?

Un jurat integrat per docents universitaris va determinar quin equip va ser el guanyador. Per decidir el vencedor, el jurat es va fixar en quin equip va presentar les millors argumentacions per defensar cadascuna de les postures enfrontades.

L'Equip Guanyador van ser "ILERGETS" , composat per Tatiana Figueres, Eudald Ibars ,David Martínez i Josep Maria Giménez, tots ells estudiants de Dret.

Els integrants de l’equip vencedor representaran a la UdL en la pròxima edició de la Lliga Debat de la Xarxa Vives que acollirà la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona del 24 al 27 d’abril.

Els objectius que es pretén aconseguir amb aquesta activitat es  que els i les alumnes coneguin les tècniques bàsiques per articular i presentar un discurs oral, en concret, en el marc d'un entorn de debat. Aconseguir que els i les alumnes sàpiguen treballar i formar part d'un equip.