Els reptes i tendències de futur en la gestió de màrqueting a les XXX Jornades Universitat-Empresa

Aquest 10 d’abril el Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera ha acollit la XXX edició de les Jornades Universitat Empresa. Aquest any el títol escollit ha estat “Reptes i tendències de futur en la gestió de màrqueting”. La inauguració oficial d’aquestes Jornades ha anat a càrrec del degà de la FDET Eduard Cristóbal.

La primera ponència del matí ha anat a càrrec del Dr. Luís Casaló, professor titular de la Universitat de Saragossa i vicedegà d’Ordenació Acadèmica en FEGP. El Dr. Casaló ha exposat la importància de les xarxes socials des d’una perspectiva del màrqueting. La segona ponència del matí ha tractat sobre les claus per l’alineació entre màrqueting i vendes en un entorn digital, dirigit per Sr. Jordi Capdevila, Chief Marketing Officer en ForceManager. Tot seguit ha sigut el torn de Juan Graña, CEO de Neurologyca, el qual ha parlat sobre com el neuromàrqueting està canviant la manera d’entendre el consumidor.

La primera conferència de la tarda ha anat a càrrec de la Sra. Mariama Sall, especialitzada en Brand Strategist a Xtrategics,  que ha parlat sobre Instagram i les tendències en màrqueting digital per a negocis.  I l’última conferència de la tarda ha anat a càrrec del Sr. Francis Palacios, responsable d’estratègia corporativa, desenvolupament de negocis i relacions institucionals en Crowdland, ha tractat la comunicació en un món digital.