Els 'hotels per hores', a les 6es Jornades de Turisme de la UdL

Aborden altres temes com les agències de viatges a Internet, Big Data i els establiments temàtics

Jornada turisme
Cartell de la jornada

La primera plataforma de reserva d'hotels per hores serà una de les protagonistes de les Jornades de Turisme de la Universitat de Lleida (UdL), que tindran lloc aquest dijous, 22 de febrer, a l'auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont. Les noves tecnologies són un cop més l'eix d'aquesta trobada que arriba ja a la sisena edició i que tractarà altres temes com les agències de viatges en línia o les tendències de viatges per aquest 2018.

En el marc de la trobada, el CEO i fundador de ByHours.com, Christian Rodríguez, explicarà l'experiència d'aquesta aplicació que permet reservar "micro-estades" en hotels pagant preus més reduïts. Es tracta de packs de 3, 6 o 12 hores en 2.500 establiments de Barcelona, Madrid, Berlín, Frankfurt, París, Londres, Milà, Roma, Brussel·les, Bogotà (Colòmbia), Ciutat de Mèxic i Doha (Qtar).

També participa en les jornades el talent manager de Viajes para ti S.L., que aglutina dos agències de viatge online i un cercador d'hotels. Es tracta d'Esquiades.com, líder en la venda de packs d'esquí i esports d'aventura a Espanya; BuscoUnChollo.com, web pionera en la venda flash de paquets turístics a bon preu; i Amimir.com, que busca entre més de 20.000 allotjaments d'Espanya, Portugal, Andorra i França.

Les Jornades de Turisme es completen amb ponències de responsables de Different Roads, que planifica viatges per a 'singles' i exclusius per a dones, i de  Casual Hoteles, que oferta establiments temàtics a València, Madrid, Sevilla i Bilbao. L'aportació acadèmica anirà a càrrec de la professora titular de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, Luisa Andreu, que parlarà de la comunicació de responsabilitat social corporativa en Social Media; i de la  professora de la Universitat de Deusto, Aurkene Alzua-Sorzabal, que analitzarà el paper del Big Data en la transformació digital del turisme.

Text: Oficina de premsa UdL

MÉS INFORMACIÓ: