El Magistrat del Suprem Diez-Picazo ponent a les Jornades Jurídiques

Veure més fotos de l'acte: AQUÍ

Fotos de les Jornades: AQUÍ

El Magistrat del Tribunal Suprem i catedràtic de Dret Constitucional Luis Maria Diez-Picazo ha impartit aquest matí una ponència dins el marc de les XXIV Jornades Jurídiques de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida. Amb el títol La seguridad en el espacio público. La nueva ley orgánica para la protección de la seguridad ciudadana, Diez-Picazo ha impartit una conferencia on ha explicat amb detall les interpretacions que suscita aquesta nova llei.

La presència de Diez-Picazo ha generat una gran expectació i l’aula 3.01 de l’edifici Polivalent del Campus de Cappont s’ha omplert d’estudiants que no han perdut detall de les explicacions del Magistrat del Tribunal Suprem.

El professor Diez-Picazo ha estat el plat fort del darrer dia de les Jornades Jurídiques. No obstant això, altres punts d’interès de la jornada han estat també les intervencions d’altres importants juristes com són el professor Manuel Rebollo Puig catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat de Córdoba, o el professor Javier Álvarez García catedràtic de Dret Penal de la Universitat Carlos III.

Els membres del Departament de Dret Públic de la Universitat de Lleida han mostrat la seva satisfacció pel gran nivell dels ponents de la present edició i també per la bona acceptació que les Jornades han tingut dins de la comunitat estudiantil.