El Dr Gay de Liébana inaugura el Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió

La Sala de Juntes de la FDET ha acollit aquest 14 de novembre la inauguració oficial del curs acadèmic 2017/18 del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió. La lliçó inaugural ha anat a càrrec del professor José M. Gay de Liébana que ha impartit una conferència amb el títol Finanzas de Altos Vuelos. Finanzas de Pizarra.

El Dr. Gay de Liébana és el professor titular d’Economia Financiera i Comptabilitat de la Universitat de Barcelona. Gay de Liébana ha adquirit una gran fama els darrers anys per les seves intervencions televisives i en tot tipus de mitjans escrits i digitals. Durant els últims anys, el professor Gay de Liébana ha escrit gran quantitat d’anàlisis sobre la situació econòmica de l’estat espanyol i també mundial. També dins la premsa esportiva ha aparegut el nom del professor Gay de Liébana degut als seus estudis econòmics sobre el món del futbol. La seva tasca ha merescut el reconeixement de moltes entitats i institucions. L’any 2013, el professor Gay de Liébana va ser guardonat amb el Premi Economia 2012 entregat per l’Associació de Premsa Estrangera a Espanya. L’Any 2014 obté una menció especial en els premis Ones Mediterrània.

La Sala de Juntes s’ha omplert per escoltar les reflexions d’uns dels economistes del moment. L’Acte va comptar amb la presència de la degana de la FDET, Maria José Puyalto.