Don Camilo, nou títol del Cicle de Cinema Jurídic

Aquest 6 de novembre la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit una nova sessió del Cicle de Cinema Jurídic amb motiu dels 50 anys de Dret a Lleida. En aquesta ocasió el títol escollit ha estat Don Camilo, una pel·lícula de 1952 dirigida per Julien Duvivier i protagonitzada per Fernandel, Gino Cervi, Vera Talchi o Franco Interlenghi. El film narra en to còmic els conflictes entre el mossèn d’un petit poble italià i el seu alcalde comunista. La pel·lícula, un clàssic del cine europeu, va estar nominada a millor pel·lícula als premis Bafta l’any 1953.

El film ha estat presentat pels Catedràtics de la UdL experts en Dret Eclesiàstic la Dra Maria Teresa Areces i el Dr Josep Maria Martinell. La darrera sessió d’aquest Cicle serà el pròxim 29 de novembre amb la projecció del documental Mi Valle.