Congrés dedicat als Drets Humans

Veure més fotos i descarregar-es: AQUÍ

La Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL acull del 14 al 17 de febrer una sèrie de ponències, seminaris i classes del professor de la Universitat d’Oxford Paul Craig. La visita del professor Craig s’emmarca dins el projecte IMPULS (Programa d'accions per a l'impuls del prestigi acadèmic i social dels estudis oficials de la UdL) pretén fomentar que els diferents centres de la Universitat de Lleida posin en marxa accions adreçades a enfortir el prestigi del seus estudis oficials de Grau i de Màster dins del món universitari nacional i internacional, i en el sí de la societat del nostre entorn.

En el marc del projecte IMPULS, aquest 17 de febrer a la Sala de Juntes de la FDET s’ha celebrat un congrés sobre el futur i el present del Drets Humans. Durant tot el matí experts al voltant d’aquesta qüestió han reflexionat i analitzat la situació actual del Drets Humans en el context mundial.

El primer en oferir les seves reflexions sobre la qüestió a debat ha estat el professor Paul Craig de la Universitat d’Oxford. Craig ha presentat quin paper han tingut els Drets Humans en el context anglo-americà.

Tot seguit ha estat el torn de Lorenzo Martín-Retortillo. El professor de la Universitat Complutense de Madrid ha parlat de Drets Humans a nivell europeu i quin és el futur d’aquests en l’actual context econòmic i social.

La darrera intervenció ha estat ha càrrec del Luís Martín de la Universitat de Cantàbria. Martín ha focalitzat el seu centre d’atenció en la situació actual del Drets Humans en l’estat espanyol.

La introducció del ponents ha estat a càrrec del professor de la UdL Juan Pemán.