Conferència del catedràtic Lucio Pegoraro

La Sala d’Actes de l’Etsea s'ha emplenat per acollir aquest 30 de novembre una conferencia del Catedràtic de Dret Comparat Públic de la Universitat de Bolonia Lucio Pegoraro. Sota el títol: Els models de justícia constitucional i la seva evolució. Una visió de Dret Comparat, Pegoraro ha reflexionat sobre els diferents model de justícia constitucional a nivell internacional i quina ha estat la seva evolució en els darrers anys. Pegoraro té una llarga trajectòria com a docent. A més d’impartir classes a Bolonia també ho fa en altres universitats com la de Nuevo León, la de Cajamarca, en la Antonio Guillermo Urrelo o en la Garcilaso de la Vega de Perú.

Aquesta conferencia ha estat organitzada pel Departament de Dret Constitucional de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL