Comencen IV Jornades de Turisme de la UDL

Aquest 22 de febrer l'auditori del Centre de Cultures Transfronterert del Campus de Cappont ha acollit la IV edició de les Jornades de Turisme. Les noves tecnologies aplicades al turisme ha estat el tema central de les Jornades.

La conferència inaugural ha anat a càrrec de la Dra Aurkene Adeslzua-Sorzabal, professora de la Universitat de Deusto i sòcia fundadora de Lurmetrika Labs. El títol de la seva ponència ha estat "El papel del Big Data en la transformación digital del turismo". Tot seguit ha estat el torn de Christian Rodríguez, CEO i fundador de ByHours.com. Rodríguez ha fet una exposició sobre l'evolució i revolució dels sectors de gran consum. La darrera intervenció del matí ha estat la de Fabián González, Innovación en Different Roads. González ha fet un anàlisi sobre les tendències de viatges durant 2018.

La sessió de tarda s'ha iniciat amb la conferència de Juan Carlos Sanjuán, CEO i fundador de Casual Hoteles. Sanjúan ha titulat la seva intervenció en com entra en un mercat madur i no morir en l'intent. La següent ponència ha estat la de Jesús Fernández, talent manager de Viajes para ti S.L. (Esquiades.com, BuscoUnChollo.com & Amimir.com) que ha reflexionat sobre aquesta qüestió  "Viajes para ti: ¿Una agencia de viajes online o una empresa de tecnologia?

La última intervenció de la jornada ha estat la de la Dra. Luisa Andreu, professora titular de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i membre d’AECIT. Andreu ha posat sobre la taula el tema de la comunicació de responsabilitat social corporativa en social media.