Comença el XII Concurs de Simulació de Borsa

Veure més fotos: AQUÍ

La Facultat de Dret i Economia mitjançant el Departament de AEGERN organitza la XII edició del Concurs de Simulació de Borsa. Un certamen que permet als estudiants conèixer de primera mà el funcionament de la borsa a partir de la interacció directa amb els mercats borsaris. Inicialment els alumnes que participen en aquest concurs reben una formació a càrrec dels professors coordinadors de l’activitat Xavier Sabi i Anna Vendrell. Tot seguit es constitueixen equips integrats per 4 alumnes i se’ls faciliten diners ficticis perquè operin en la borsa espanyola. L’equip que a la conclusió del concurs ( desembre) obtingui més rendibilitat econòmica serà el vencedor.

L’acte inaugural de la present edició del concurs es va celebrar el passat 21 d’octubre amb la presència de la Degana de la Facultat de Dret i Economia Maria José Puyalto i el president de GVC-Gaesco Jaume Puig que va impartir una conferència titulada Situació actual dels mercats borsaris. Durant el 22 d’octubre l’analista financer i professor de la UdL Josep Maria Riu farà un anàlisi tècnic dels mecanismes borsaris als alumnes.

Per poder treballar la Facultat facilita als alumnes ordinadors connectats en temps real a la borsa (Aula 1.29). El alumnes gaudiran del software de GVC- Gaesco per operar en temps real. A més cada setmana el ranking amb la classificació del concurs es publicarà al diari Segre. Els tres millors equips del concurs rebran un premi.