Acte de Cloenda dels 50 anys dels Estudis de Dret a Lleida

Aquest 18 de gener la sala Víctor Siurana del edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida ha acollit l'acte de cloenda dels 50 anys dels estudis de Dret a Lleida. Un acte que ha servit per posar el punt i final a tot un seguit d'activitats que s'han fet durant aquest 2018 per commemorar l'inici del estudis de Dret a la ciutat. L'acte ha comptat amb la presència destacada del catedràtic de Filosofia Moral i Política de la Universitat de València Jesús Conill. Conill ha impartit una conferència titulada "El sentido del derecho y ética de las profesiones jurídicas en la era digital". En la seva intervenció, el professor Conill ha reflexionat sobre el paper del dret i l'ètica en les diferents feines dels juristes en l'actualitat.

L'acte també ha comptat amb la presència del rector de la UdL Roberto Fernàndez, la degana de la FDET Maria José Puyalto i el president del Consell Social de la UdL Delfí Robinat. Degans i deganes de les diferents facultats de la UdL, juristes, alumnats i membres de la classe política de la ciutat van assistir a l'acte de cloenda dels 50 anys del estudis de Dret a Lleida.

.